Praaaaazdniny

Nakoniec som sa aj dočkal 🙂 Skúškové úspešne za mnou, všetky skúšky úspešne porobené a v práci sa mi podarilo vybaviť si homeoffice na celý týždeň. Ide sa DOMOV!

Skoro desať dní, keď nebudem musieť nič zvláštne riešiť, nikto mi nebude 3x denne vyvolávať a night out bude na dosah ruky. Už aby to bolo, povedal by som. Po mesiaci sa opäť vrátim, aby som si užil trochu pohody a zrelaxoval, či už následky skúškového alebo pracovné stresy.

Je síce pravda, že prácu si budem musieť urobiť – cez víkend máme nasadzovať nový kus softwaru a mám ešte stále nejaké otvorené tickety, ale to sa spraví. Dúfam 🙂

Navyše by som rád tento týždeň dokončil zhodnotenie potenciálneho nasadenia Team Foundation Serveru 2013 ako centrálneho CI systému pre Windows-based aplikácie, čo tiež nebude úplne časovo triviálne.

Ale tak… prázdniny. Prázdniny pracujúceho študenta nikdy nebudú úplne zadarmo, ale lepšie ako nič, nie? Navyše som si dnes zaobstaral pokračovanie nedávno recenzovanej knižky The Black Prism s názvom The Blinding Knife, takže v dohľadnom čase sa snáď dostanem aj k tomu 🙂

Pridaj komentár

