Gah. It’s done. I am done. VOLNOOOO!

Včera som mal na programe poslednú skúšku tohto semestera, Pravdepodobnostné metódy. A nešlo pri tom o fazuľky, ak by som to tento semester nespravil, letel by som – opakovaný predmet.

Aj som sa učil. Ale keďže prednášky sa konali v utorok o siestej vecer, akosi sa mi tam nechcelo chodiť. Komu by sa chcelo? Celý deň v práci a potom sa ešte ísť nudiť na hodinu a pol na prednášku? I’ll pass, thank you.

Takže som sa učil zo slidov. Aj som obsah tých slidov celkom vedel, povedal by som. Ale ako naschvál som potom vyfasoval otázku, kde sa veci odvodzovali a dokazovali. Návrat do časov matematickej analýzy, damn it.

Pán skúšajúci ma tam dusil hodinu a štvrť… doplňujúcimi otázkami a všemožne sa ma snažil naviesť k správnym odpovediam. Po tej hodine a štvrť sa nakoniec zľutoval a dal mi to za tri. Prešiel som, neskonale vďačný sa zhovievavosť a trpezlivosť. A tak som prešiel semestrom s plným skóre a kompletnou zbierkou známok, od jedna po tri.

Nastávajú “prázdniny” do 17.2., aspoň v takej miere, ako môže pracujúci študent mať prázdniny. Čo v podstate znamená “viac času na prácu”. A ešte že tak, budem ten čas čoskoro potrebovať.

Pridaj komentár

