Doraleous and Associates

Jedna z tých leších vecí, čo som stretol vo vodách itnernetu v priebehu mojej ročnej odmlky – YouTube seriál pre milovníkov fantasy a RPG. Ak ste niekedy v živote prečítali nejakú fantasy knihu alebo videli film, ak ste niekedy hrali RPG hry na počítači alebo nebodaj stolové hry typu Dungeons & Dragons alebo Dračí Doupě… toto budete milovať (v angličtine):

Doraleous and Associates – YouTube Channel

Je to vtipné, je to presné a veľmi často je to absurdné – rovnako, ako žáner, ktorý popisuje (a to nemyslím nijak v zlom – sám som veľký fanúšik fantasy tvorby, nech sa jedná o počítačové hry, stolné hry, knihy či filmy).

A musím sa priznať, že niekedy mi absurdnosť dialógov veľmi silno pripomína výčiny mojich kamarátov a kamarátiek v časoch, keď som sám slúžil ako pán jaskyne v mnohých kampaniach vo svete Dračího Doupěte.

Možno sa tam nájdete aj vy – ale aj keď nie, ak máte radi fantasy, hrdinské činy a rozsiahle vojnové kampane, Doralous and Associates vám ponúkne trochu iný pohľad na celú vec. Podľad, ktorý vás takmer zaručene pobaví.

Pridaj komentár

