Well, that happened…

Mar3ek is back now! Uznávam, že to v skutočnosti nie je vôbec nič zaujímavé, ale ako osobný achievement to je celkom veľká vec. Po vyše roku mlčania je tento blog opäť živý a pri vedomí. Nie som si momentálne istý, prečo k tomu došlo – možno som len práve dnes večer mimoriadne znudený – ale niečo sa tu asi bude diať.

Nemám ani poňatia, k čomu to tu nakoniec dospeje, ani kde bude ležať ťažisko publikovaného obsahu. Pravdepodobne to ale bude mať dosť veľa spoločného s mojou prácou (soft. inžinier a vo veľmi krátkom čase aj team leader pre jednu menšiu pražskú softwareovú spoločnosť), takže môžete očakávať najrôznejšie pseudo-seriózne (a neseriózne) hlášky z oblasti IT.

Sem tam asi siahnem aj po nejakej tej knižnej téme, ale bude to pravdepodobne veľmi zriedka. Nebolo by to tým, že som čítať prestal (v skutočnosti je to presne naopak), ide skôr o to, že moje aktuálne čitateľské zážitky majú pre všeobecnú populáciu veľmi zanedbateľný zmysel. Ak ale náhodou narazím na niečo neskonale úžasné na fantasy scéne, rozhodne o tom dám vedieť (nenechám si napríklad ujsť nový počin Andrzeja Sapkowského zo sveta Zaklínača).

Sem tam sa asi vyjadrím aj ku škole, ale toho bude snáď menej ako materiálu o knihách. Chodím tam zriedka a nakrátko, takže nie je moc kedy zbierať zážitky.

Ak by mal niekto záujem zisťovať, čo sa dialo v poslednom vyše roku, poviem asi toľko, že toho bolo celkom veľa. Trochu som si pocestoval, ked príležitosť povolila. Celkom veľa času som strávil v práci a budovaním kariéry, jednal som s ľuďmi na rôznych zaujímaých miestach. Skladal som skúšky, pozeral filmy a čítal knihy. Bolo dobre, bolo horšie. Proste a jednoducho: dial sa život.

Uvidíme, ako to pôjde ďalej…

Pridaj komentár

