Back to school…

Tak to na mňa opäť prišlo – začal ďalší akademický rok, nanešťastie. Aspoň že tento má oproti tým minulým jednu výhodu: nejaký ten titul už mám, takže to nie je hra “všetko alebo nič”.

A tak som si, ako každý september za posledné štyri roky, zapísal rozvrh. Tento rok to vyšlo celkom hlúpo, do školy budem chodiť oficiálne každý deň. Neoficiálne budem mať asi v stredy voľno – na tej prednáške o 15:40 asi nikomu chýbať nebudem 🙂

Predmety vyzerajú na prvý pohľad zaujímavo a snáď ani nie tak náročne. Len škoda, že som sa opäť nevyhol matematike, tento krát v podobe predmetu Pravdepodobnostné metódy. Našťastie k tomu nie je cviko.

A ešte ma bude čakať výber ročníkového projektu, čo bude ďalšie cvičenie z trpezlivosti. Je vypísaných hneď niekoľko projektov. Problém je, že jeden vyzerá zložitejšie ako druhý. Pravdupovediac sa mi z tých cca desiatich projektov pozdáva len jediný, takže mi nezostane nič iné, len dúfať, že naň nájdem dosť spolupracovníkov.

Anekdotka na záver: hneď prvá prednáška, čo som mal mať (dnes o deviatej ráno, takže som na ňu vstával o 7:15 – strašný nezvyk :D), odpadla, pretože sa pán prednášajúci nedostavil. Dúdam, že to takto nepôjde ďalej, nechce sa mi chodiť do školy len preto, aby som potom zabíjal čas v počítačovom labáku – pri počítači sa mi pohodlnejšie sedí doma 😀

One thought on “Back to school…

Pridaj komentár

