Štátnice

Pre všetkých, čo sem ešte náhodou zablúdia. Tento blog nie je mŕtvy. Ani projekty, na ktorých sa jeho autor podieľal (napríklad preklad The Seventh Horcrux).

Dôvod môjho dlhého odmlčania sa je prostý: mám na krku bakalárske záverečné skúšky, ktoré rozhodnú o tom, či posledné štyri roky môjho života stáli za to. Od prvého mája sa tak prakticky nepretržite (rozumej denne) učím. Aj keď sú skúšky len z dvoch predmetov, tieto dva predmety v sebe zahŕňajú prakticky všetky povinné predmety, ktoré som počas môjho štúdia absolvoval. Poviem vám, málo toho nie je.

Jednu časť tohto záverečného cirkusu už mám za sebou – obhajobu bakalárskej práce. Tá prebehla včera a zaobišla sa bez problémov – za prácu mám jednotku. Ani to nebolelo. Výsledok mojej práce bude onedlho k dispozícii na stiahnutie z tohto blogu. Hneď, ako sa k tomu dostanem.

V každom prípade – I am not dead, I am just studying.

Pridaj komentár

