Zamestnaný

Pred nedávnom som písal o pracovnom pohovore, ktorý úplne nevyšiel. Neskôr som si ho zopakoval, tento krát už úspešne.

Išlo o pracovný pohovor do firmy Elitecode – softwareovej spoločnosti so zameraním na vysoko technicky náročné a špecializované aplikácie. Musím povedať, že pohovor bol pre mňa veľmi príjemná skúsenosť a prebehol v pohodovej atmosfére.

A tak som prvého júla podpísal dohodu o vykonaní práce s predpokladaným rozsahom 80 hodín za mesiac (polovičný úväzok) a celkom príjemým platovým ohodnotením. Podotýkam, že ide zatiaľ len o skúšobnú dobu (jeden mesiac), po ktorej sa bude podpisovať nová zmluva (ak bude spolupráca obojstranne vyhovujúca).

Zajtra by som mal dostať svoj prvý assignment a už som dosť zvedavý, čo to bude. Malo by sa jednať o projekt, na ktorom spolupracujeme s Telefonicou O2 a ďalšími firmami – eCall. V skratke ide o komplexný systém rýchlej odozvy na autohavárie a ďalšie emergency situácie na cestách. Pre systém dodávame jeden z kľúčových komponentov.

Tento projekt tak sľubuje primerane zložitú a zároveň zaujímavú prácu, ktorá by ma mala baviť. Snáď mi to pôjde 🙂

One thought on “Zamestnaný

Pridaj komentár

