Pracovný pohovor, ktorý… tak celkom nebol

Ako som sa zmienil vo včerajšom článku, dnes som mal mať pohovor do istej softwareovej spoločnosti na pozíciu “C#/WPF programátor”. Nakoniec to ale dopadlo trochu inak.

S firmou som sa dohodol, že sa pohovor uskutoční o druhej. Z domu som vyrazil tak, aby som mal zhruba 15 minútovú rezervu, keby som musel sídlo firmy nejak zložitejšie hľadať. Pred odchodom som si ešte pozrel mapu, aby som tam nebodaj neblúdil.

Vystúpil som z metra a zistil som, že stojím prakticky o´proti budove, kde mala firma sídliť – niečo dosť podobné bratislavskej Aupark Tower. Jednoducho veľká administratívna budova. A ako už býva zvykom, na tabuli pred vstupom do budovy bol zoznam firiem, ktoré v budove sídlia.

Začal som teda túto informačnú tabuľu čítať, no keď som ju prešiel tretí krát a názov mojej cieľovej firmy som tam stále nevidel, usúdil som, že to asi nie je tá správna budova. Tak som prešiel asi sto metrov k ďalšej podobnej budove, v ktorej som rovnakým spôsobom nepochodil.

Nakoniec (to už boli dve hodiny), som vošiel do prvej budovy a opýtal som sa recepčnej, či tu dotyčná firma sídli. Odpoveď bola áno, tak som predložil občiansky preukaz a dostal som badge, ktorý mi umožnil vstup do budovy.

Vyviezol som sa výťahom na piate poschodie, kde ma čakala ďalšia recepcia, kde mi bolo povedané, že nikto z firmy tu zatiaľ nie je, takže budem musieť chvíľu počkať. Tak som si povedal “žiaden problém”, sadol som si do kresla a čakal som.

Recepčná mi ponúkla čaj, tak som si v pokoji popíjal earla greya a otvoril som si noviny. A stále nikto nechodil. O pol tretej som si povedal, že počkám tak do tretej a potom idem domov a dohodnem si nový termín.

Ako to už býva, zástupca firmy dorazil 14:50, dostal som sa k nemu 14:55 a keď som mu oznámil, prečo som tu, celý zhrozený na mňa zostal pozerať. Jednoducho na môj pohovor zabudol 😀 A o tretej mu mal prísť dôležitý klient.

Tak som mu niekoľko krát povedal, že sa predsa nič strašné nestalo a dohodli sme sa, že to preložíme na budúci týždeň. Cez víkend sa mu ešte ozvem a upresním čas.

Takže nakoniec z interview nič nebolo, ale prešiel som sa, dostal som dobrý čaj a posedel som si v pohodlnom kresle 😀 Urobil som si trošku prehľad o sídle firmy a o jej zástupcovi, ktorý so mnou bude robiť pohovor. A o nič som vlastne neprišiel. Ako to bude s mojím zamestnaním sa teda uvidí až budúci týždeň 🙂

2 thoughts on “Pracovný pohovor, ktorý… tak celkom nebol

  1. Martin

    Tak toto je pre mňa silná káva. Toto by sa nemalo stávať. Otázka znie, ako by sa pod takýmto šéfom pracovalo? Inak zaujímalo by ma, či ta nakoniec zobrali.

    1. Mar3ek Post author

      Tak stane sa – neskôr som zistil, čo bolo vo veci a naozaj to bolo len nedorozumenie. Došlo tak trochu k poruche komunikácie medzi dvomi ľuďmi vo firme.

      Nakoniec ma vzali a som tam veľmi spokojný – príjemní ľudia, skvelé projekty, fajn plat, práca z domu. Pre študenta priam ideálne. Som tam zamestnaný už siedmy mesiac. Takže takúto drobnosť naozaj môžem s čistým svedomím prehliadnuť 🙂

Pridaj komentár

