Skúškové obdobie číslo 6

Budúci pondelok mi začína ďalšie skúškové obdobie, tento krát už šieste.

Tentokrát to budú len tri skúšky – Neprocedurálne programovanie, Technológia XML a Automaty a gramatiky. XML sa mi našťastie podarilo absolvovať už v predtermíne (dokonca na jednotku :D), takže na štyri týždne mi zostávajú len dve skúšky.

To ale nie je až také smerodajné, kľúčová bude skúška z automatov, ktorú musím v tomto semestri zložiť, inak bude zle nedobre – druhý krát ju preniesť nemôžem. A práve táto skúška ma čaká budúci pondelok. So zápočtom by nemal byť problém, včerajšia písomka bola viac menej triviálna.

A k tomu všetkému mám ešte zajtra pracovný pohovor na pozíciu C#/WPF programátor – práca (a samozrejme peniaze ;)) by sa celkom hodila – aspoň by som si mal čo napísať do životopisu do kolónky “Prax” 😀

P.S.: Pre všetkých čitateľov môjho prekladu The Seventh Horcrux – preklad v poslednom čase ležal ladom, pretože som mal dosť školských povinností (plus kopec času zaberá vývoj MDM a UBM3). Ale chcem všetkých uistiť, že po skúškach budem určite pokračovať.

Pridaj komentár

