Koniec skúškového

Tak som sa nakoniec dočkal – skúškové obdobie mám oficiálne za sebou a jeho bilancia je prijateľná.

Minulý tyždeň som úspešne absolvoval poslednú skúšku – Pravdepodobnosť a štatistiku. Na to, že to bola skúška z matematiky to bolo až prekvapivo jednoduché. A známkovacia stupnica bola tiež veľmi priaznivo nastavená. Stačilo 20 bodov zo 45 a mali ste trojku (pričom jedna úloha bola za 21 bodov). S 34 získanými bodmi som uhral dvojku.

A tak je celková bilancia tohto skúškového obdobia “päť skúšok = päť dvojok”. Uznávam, že by to mohlo byť aj výrazne lepšie, na druhej strane by to však mohlo byť aj výrazne horšie. Ja som spokojný. A keďže mi cvičiaci uznal aj zápočtovú úlohu z Pravdepodobnosti a štatistiky, všetky povinnosti mám z krku. Teraz ma čaká týždeň voľna – skutočných prázdnin, neskalených školskými povinnosťami.

P.S.: Pre čitateľov môjho prekladu The Seventh Horcrux budem mať v dohľadnom čase pripravenú ďalšiu časť dvadsiatej kapitoly. Ospravedlňujem sa za dlhé prestávky, ale skúškové je skúškové. S jeho ukončením by sa mal preklad zase zrýchliť 🙂

One thought on “Koniec skúškového

Pridaj komentár

