Nový Archív prekladu

Možno ste si už všimli, možno ešte nie, ale predvčerom som vytvoril novú stránku obsahujúcu archív prekladu The Seventh Horcrux.

Už niekoľko mesiacov sa mi zdalo, že pôvodná forma archívu je príliš neprehľadná a zle sa v nej orientuje (hlavne kvôli nutnosti listovať), ale len s príchodom novej témy som sa rozhodol, že celý archív prekopem od základov.

A tak je teraz zoznam všetkých kapitol na jednej úhľadnej stránke a odkazy na jednotlivé časti sú pekne na jednom mieste – kvôli starším kapitolám už nemusíte listovať päť stránok dozadu. Aktualizoval som aj odkazy vo všetkých článkoch, takže “Archív prekladu” teraz vedie na túto novú stránku.

Dúfam, že moje riešenie sa vám pozdáva a zrýchli vyhľadávanie v preklade 🙂

Nový archív prekladu

One thought on “Nový Archív prekladu

Pridaj komentár

