Nový dizajn (alebo aj nie) – hlasovanie

Pred niekoľkými dňami vydal WordPress novú tému pre svoje blogy – Greyzed. Mne osobne sa celkom pozdáva, ale najdôležitejšie je, ako sa bude páčiť vám, mojim čitateľom. Preto som sa rozhodol, že novú tému zavediem na skúšku (jeden až dva týždne), aby ste sa mohli k novému dizajnu vyjadriť.

 

Pod článkom bude akýsi “hlasovací komentár” – ak sa vám téma páči, hlasujte “Páči sa mi” (zdvihnutý palec). Ak nie, “Nepáči sa mi” (palec nadol). Komentáre ako také samozrejme stále fungujú, veľmi rád si váš názor na redesign prečítam.

6 thoughts on “Nový dizajn (alebo aj nie) – hlasovanie

  1. sakynko

    Dizajn je to pekný, taký špinavý, ale sympatický 🙂
    A skoro som zabudol, Mar3ek, ak by si si našiel niekedy čas tak by som s tebou rád prebral pár vecí ohľadom prekladu TSH 🙂

    1. Mar3ek Post author

      Nie je problém, nejaký ten kúsok času sa určite nájde – niekedy koncom týždňa. Skús, či sa ti podarí zastihnúť ma na chate (odkaz v sidebare) 🙂

Pridaj komentár

