WordPress Publisher 2.0

Tak je tu marec a ako som v januári spomenul, v marci by mala vyjsť nová verzia môjho programu WordPress Publisher. O tom čase som predpokladal, že pôjde o verziu 1.3, no množstvo yvkonaných zmien spoôsobilo, že som sa rozhodol túto verziu označiť za 2.0.

 

 

V minulom článku som spomínal, čo všetko by sa malo zmeniť a dnes môžem potvrdiť, že sa toho zmenilo esšte viac – v prvom rade sú to výkonnostné vylepšenia, vylepšenia stability a vylepšenia funkčnosti. Využitie Windows Presentation Foundation mi umožnilo vytvoriť ovládacie prvky nad dátami, ktoré pracujú rýchlejšie ako tie pod Windows Forms.

 

Tejto verzii taktiež venujem viac pozornosti aj z hľadiska bezpečnosti a funkčnosti – ochrana osobných informácií bola vylepšená (a v pláne sú ďalšie vylepšenia; možno už vo verzii 2.1), viac času venujem odladeniu funkcií a odstráneniu prípadných nepresností.

 

Predsa len, za tento program budem hodnotený aj v škole – na predmete Pokročilé programovanie pre .NET som si ho zvolil ako zápočtovú prácu a teoreticky by mi mal poslúžiť aj ako ročníkový projekt. To sú taktiež aj dôbody, prečo bude pre túto verziu k dispozícii aj manuál – je totiž nutnou súčasťou odovzdania projektu v škole.

 

Program sa nachádza v záverečnej fáze vývoja – ladia sa chyby, upravuje sa užívateľské rozhranie, píše sa dokumentácia. Už teraz mám k dispozícii verziu Release Candidate 1, tá sa ale zverejnenia nedočká. Ak sa rozhodnem zverejniť nejakú predfinálnu verziu, bude to RC2, odhadom možno okolo 14. marca.

 

Tento článok je písaný práve verziou 2.0 RC1 a má za úlohu preveriť, že písanie jednoduchých článkov (len text s formátovaním) funguje tak, ako má. Zatiaľ to vyzerá, že áno 🙂

Pridaj komentár

