New Moon (Twilight sága) – Soundtrack

newmoonost.jpg

Pred niekoľkými dňami sa ku mne dostala informácia, že vyšiel soundtrack k druhému filmu z Twilight ságy. A keďže ten prvý soundtrack sa mi páčil, hneď som ho začal hľadať. A kto hľadá, nájde – už o pár minút mi hrali prvé skladby.

 

Ak sa ešte pamätáte, soundtrack k Súmraku bol dosť rýchly – mená ako Muse či Paramore zaručili, že ste pri počúvaní nezaspávali. V prípade New Moon to je však trochu inak. To sa však dalo čakať, vzhľadom na to, že New Moon je oveľa menej dynamická kniha a celá je pretkaná témou stratenej lásky.

 

A toho sa drží aj filmová hudba, aj keď tu tiež nájdete skladbu od Muse, aj tá je skôr pomalšia. Celkovo album pozostáva z pomalých až melancholických pesničiek, ale to mu ani v najmenšom neuberá na príťažlivosti – skladby ako Sattelite Heart (by Anya Marina) alebo No Sound but the Wind (Editors) sú vynikajúce a podľa môjho skromného názoru sa k filmu výborne hodia.

 

Ak si ešte spomeniete, soundtrack Súmraku zakončovala veľmi pekná klavírna skladba nazvaná Bella’s Lullaby od Cartera Burwella (v skutočnosti hlavná téma celého score soundtracku – orchestrálnej hudby). New Moon je na tom podobne – album je zakončený klavírnou skladbou New Moon, (od Alexandra Desplata) ktorá bude tiež pravdepodobne slúžiť ako hlavná téma pre orchestrálny soundtrack.

 

Celkovo by som album zhodnotil ako pomalý až melancholický, ale mimoriadne príjemný na posluch. Ak máte momentálne plné zuby moderných odrhovačiek, poslúži album ako výtaná zmena. A ak ste fanúšikom Twilight ságy, už to prestáva byť otázka “chem/nechcem” – tento album jednoducho musíte mať. 🙂

 

Edit: Na požiadanie (v komentári) pošlem odkaz na stiahnutie.

8 thoughts on “New Moon (Twilight sága) – Soundtrack

  1. pru007

    no neviem kde najdem komentare k soundtracku k Newmoonu, moj nazor:D je to take az moc pomale nasladle,snivajuce na dlhe zimne vecery. Ale super songy odtial su : friends, meet me on equinox, white demon:) tod zaradte si to k rubrike ktorej xcete;)

  2. dominika škorníková

    K tomuto soundtracku som sa dostala len pred pár dňami, no od vtedy som hádam nič iné ani nepočúvala. Čakala som na pieseň, pri ktorej sa zastavím, doslova zamrznem, zanechám toho, čo práve robím. Pieseň, ktorá mi vženie slzy do očí presne tak, ako to urobila “Let Me Sign” pri prvej časti… A??? Dočkala som sa – “No Sound But The Wind”.
    Okrem toho, všetky piesne sú veľmi dobré, scénam dodávajú isté odtiene, bez ktorých by neboli také, aké sú… Naozaj príjemná zmena 🙂
    A klavírna skladba je zasa raz výborná.

    1. Dominika

      Nuže, asi Ti nebudem môcť pomôcť, bo som si to nesťahovala ja. Som to dostala 🙂 Skús inde, ale je to paráda. Aspoň mne sa páči 😉

  3. deňka

    veľmi zaujímavé songi,,aj ked pesničky z prvej časti sa mi páčili asi viac,moja obľúbená je však possiblity,,úúúžas 🙂

    1. dominika

      No hey, Possibility je skvelá, ale nie na každú príležitosť – príde mi ťažko depresívna, možno kvôli dotyčnej scéne, avšak aj pieseň sama o sebe je na dumavejšie chvíle… Nemyslíš??? 🙂

Pridaj komentár

