Prvý týždeň v škole

Tak to máme za sebou. Úvod akademického roka 2009/2010 sme absolvovali a teraz to len naozaj začne.

 

Treba povedať, že za celý týždeň sa vlastne nič úžasné nestalo – až na to, že som zabudol ísť na jedno cvičenie, lebo som si zle pozrel rozvrh. Ale tak čo už, stáva sa. 🙂

 

Inak bolo všetko až neuveriteľne nudné – prvé cvičenia nehovorili o ničom a prvé prednášky zas o tom, čo budeme robiť na tých nasledujúcich. Keby to takto pokračovalo ďalej, nakoniec by sme sa nič nenaučili a skúšky by sme robili ľavou zadnou. Asi by som sa nesťažoval.

 

A keďže je to druhý týždeň, čo som v Prahe, nastal čas ísť domov. Pozrieť ako sa kto má a vypočuť si nejaké tie novinky. Musím povedať, že sa na to celkom teším. Škoda len tej štvorhodinovej cesty. Už aby som bol doma. 🙂

1 thoughts on “Prvý týždeň v škole

Pridaj komentár