WordPress Publisher – finálna verzia

Dnes som sa konečne rozhodol, že môj program WordPress Publisher je hotový. A tak prišiel čas ho aj oficiálne zverejniť.

 

O WPP som už niekoľko krát písal, nebudem sa teda zdržovať s opätaovným popisovaním programu – podrobnejšie informácie nájdete v tomto článku.

 

Od vydania predfínálnej verzie uplynulo približne dvadsať dní, za ktoré som sa snažil odchytiť aj tie najmenšie chybičky (a bolo ich celkom dosť). Keďže som sa na to sám, nepodarilo sa mi to pravdepodobne stopercentne, ale chyby, ktoré by nejakým výrazným spôsobom obmedzovali funkčnosť by sa už nemali vyskystovať.

 

Vývoj programu samozrejme nie je na konci – mám ešte pár nápadov na nové funkcie a nejakej tej zmeny zmeny sa dočká aj užívateľské rozhranie. Ale to sú len maličkosti – WPP je plne funkčný a pripravený pomôcť vám so správou vašich WordPress blogov.

 

Ak sa vám podarí nájsť chybička alebo máte nápad na novú funkciu, neváhajte a kontaktujte ma pomocou komentárov alebo chatovacej funkcie (odkaz nájdete v pravom stĺpci).

 

Odkazy na stiahnutie spolu so zoznamom zmien nájdete na tejto stránke.

Pridaj komentár

