Praha volá

No a je to tu. Prázdniny skončili a prišiel čas, aby som opäť začal študovať.

 

Po troch mesiacoch prázdnin to bude asi dosť nezvyk. A keď mám pravdu povedať, vôbec sa mi do tej Prahy nechce. Čo tam budem robiť? Komu sa chce zase chodiť do školy? 😀

 

No ale uvidíme, veď tam nejdem na večné časy (dúfam). Každých pár týždňov sa vrátim. A máme predsa internet – ICQ, Skype, e-maily. Ale to nie je ono – svojich ľudí by sa sem tam patrilo vidieť aj face2face.

 

Nič sa však nedá robiť, škola volá a ja budem musieť odpovedať na jej volanie – inak by som sa musel zodpovedať vyššej moci – rodine. 😉

Pridaj komentár

