WordPress Publisher – Release Candidate

Ako som pred nedávnom písal, program WordPress Publisher je v stave dokončovania. A dnes som usúdil, že jeho podoba už je natoľko odladená, aby som ju sprístupnil aj verejnosti.

 

Aktuálna verzia je označená ako release candidate (RC) a o niekoľko dní bude k dispozícii aj finálna verzia (RTM – ready to manufacture). Všetky funkcie sú odskúšané a mali by pracovať spoľahlivo za všetkých okolností.

 

Bližšie informácie o programe nájdete tu a changelog, odkazy na stiahnutie a screenshoty sú k dispozícii tu. Samozrejme som otvorený akýmkoľvek návrhom a pripomienkam – ak máte čo povedať, komentujte.

 

Ak sa stane, že niečo nefunguje ako by malo (predsa len – stále je to len RC), oznámte mi to prosím – čo najskôr sa to pokúsim opraviť.

Pridaj komentár

