“Chata”

Včera som sa vrátil z prvej (pravdupovediac dúfam, že nie poslednej) letnej “akcie”. Boli to tri dni na dome jednej členky našej Dračí Doupě crew – no parents, full time fun. 🙂

 

Inšpirácia prišla v podobe základného impulzu – akútny nedostatok rodičov spôsobený ich dlhodobou túžbou odcestovať na dva týždne na Sicíliu (vlastne spolu s mojimi rodičmi). A keď kocúr nie je doma… 🙂

 

Bolo nás tam päť, teda kompletná dospelá časť DrD partie. Príprava bola jednoduchá – nakúpiť a ísť, veď na necelé tri dni toho človek zas tak veľa nepotrebuje, nie? A tak sme nakúpili. A musím povedať, že čo sme si nakúpili, to sme si aj vypili. 😉

 

Nebudem to tu rozvádzať do detailov, na to asi niekto nie je zvedavý, ale musím povedať, že to bola zábava ako má byť – jedným z najlepších príkladov je diskusia o viere v podaní troch ľudí v pokročilom štádiu noci. DLHÁ diskusia. Bezpredmetná diskusia. 😀

 

Druhý večer bol tematicky o niečo ľahší a alkoholicky o niečo náročnejší. Ale zvládli sme to. 🙂 Dokonca som sa o sebe naučil niečo nové – že patrím do skupiny ľudí, ktorí sa v alkoholickom opojení stávajú nadmieru prítulní. (Toto znie veľmi zle, ale v skutočnosti to nebolo nijak dramatické, to mi verte). A tiež som zistil, že aj vo veľmi pokročilom stave ešte dokážem zakročiť, keď sa sám sebe vymykám z pod kontroly – čo som aj urobil, keď už som to sám so sebou nevedel vydržať. To celkom poteší.

 

Takže okrem toho, že to bola zábava, to bolo aj poučné. 🙂 Týmto ďakujem našej hostiteľke za pozvanie a všetkým za zábavu. Dúfam, že to nebolo naposledy. 🙂

2 thoughts on ““Chata”

  1. pru007

    ano dakujeme za pozvanie a podla mojix poslednyx info zevraj aj koncom augusta bdue mat volny dom tak ak by hladala spolocnost:)))))

Pridaj komentár

