Prázdniny

Tak som sa konečne dočkal a môžem slobodne vyhlásiť, že akademický rok pre mňa skončil (nie tak úplne, ale o tom potom). A pred sebou mám tri mesiace čistého nič nerobenia.

 

Je to už dávno, čo som naposledy niečo uverejnil na stránkach tohto blogu. Čiastočne to bolo aj tým, že bolo skúškové obdobie. Človek sa musí učiť, každú voľnú chvíľu, čo má, využije aspoň na akú takú zábavu a na blogovanie mu už jednoducho nezostane čas. Druhá vec je tá, že cez skúškové som ani nemal chuť písať – jednoducho to bolo dosť vyčerpávajúce obdobie života.

 

No to je teraz za nami a mám čas, aj náladu. A tak píšem. No pozrime sa na to moje skúškové.

 

Mal som absolvovať šesť skúšok – lineárna algebra, algoritmy a dátové štruktúry, základy UNIXu, matematická nalýza, programovanie a kombinatoriku a grafy. (Uvedené v poradí, ako som si ich zapísal) Lineárnu algebru sa mi podarilo spraviť v druhom predtermíne, ešte pred začiatkom ofciálneho skúškového obdobia. Za dva. V prvom týždni skúškového som si zapísal ADS a UNIX, ktoré som nakoniec úspšne absolvoval za 3, respektíve za 2. (Ja viem, nič moc, ale dôležité je prejsť) Matematickú analýzu som skúsil, no nepodarilo sa – oprava bude v septembri, tak zatiaľ času dosť. Programovanie som mal včera a dopadlo celkom fajn (aj keď mi veľmi nesadla otázka) a dostal som trojku. A kombinatoriku budem prenášať, lebo nie som schopný sa ju naučiť. 🙂

 

Tak to by bolo. Možno by som mohol oznámiť nejaké bližšie plány na leto – prečo nie? Plánujem pokračovať v postupnom vydávní prekladu The Seventh Horcrux (ak čas a spolupracovník dovolia). Taktiež plánujem vydať nový program – WordPress Publisher – na kompletnú správu účtov na WordPress blogoch. Ten je zatiaľ hotový tak z jednej tretiny, no základné funkcie už fungujú – aj tento článok píšem vo WordPress Publisheri.

 

A samozrejme sa budem ďalej venovať recenzovaniu fantasy kníh – mám pre vás schované recenzie na veľú čast Legendy o Drizztovi od R. A. Salvatoreho.

 

A s tým by som sa asi rozlúčil. Tým, čo ešte chodia do školy, veľa šťastia, a tým ostatným príjemné prázdniny. 🙂

Pridaj komentár

