Hektické obdobie na dosah

Zdá sa, že to tento semester prišlo oveľa rýchlejšie, ako ten minulý. Áno, hovorím o skúškovom období a všetkom, čo s ním súvisí. Človek by ani nepovedal, ale onedlho je tu. Samozrejme za predpokladu, že “onedlho” je pre vás päť týždňov.

 

Sám tomu nemôžem dosť dobre uveriť, ale pre mňa to tak naozaj je. Inokedy by som si asi povedal, že päť týždňov je ešte more času, no nanešťastie sa k tomu “čakaniu” ešte pridružia všelijaké zápočtové písomky, programy a práce, až nakoniec človek zistí, že je zavalený robotou natoľko, že ju ani nestíha.

 

Minulý semester to nebolo až tak cítiť, ale teraz je to už neúprosná realita. Začal som pracovať na zápočtovom programe, takmer som dokončil zápočtovú prácu na Algoritmy a dátové štruktúry, pomaly sa začnem učiť na zápočtové písomky. A času je tak málo.

 

Môžem len dúfať, že “sa to nejako spraví”. 🙂

One thought on “Hektické obdobie na dosah

  1. Žanet

    Máš pravdu je to na zúfanie aj mňa to čaká, ale ak nájdeš nejaký algoritmus na” zastavenie času” daj vedieť. Zatiaľ si držme palce!

Pridaj komentár

