Postupné vydanie Siedmeho horcruxu

Po takmer ročnej práci (nie veľmi plynulej) nadišiel čas, aby som opäť otvoril dvere do sveta Harryho Pottera. Ako možno viete z týchto stránok, pracujem na preklade fanfiction knižky The Seventh Horcrux. Preklad sa však dokončeniu ani neblíži a ja by som chcel všetkým, ktorí sa nevedia dočkať (alebo hľadajú a nevedia nájsť), uľahčiť ich čakanie.

 

Preto som sa rozhodol, že postupne na týchto stránkach uverejním materiál, ktorý je už preložený. Je toho celkom dosť, dvanásť kapitol o celkovej dĺžke približne 137 strán (čo však nie je ani polovica celej knihy – tá má 33 kapitol). Kvôli prehľadnosti budem preto deliť kapitoly na časti.

 

Časové intervaly medzi jednotlivými časťami pravdepodobne nebudú pravidelné, ale vynasnažím sa, aby som vás, čitateľov, nenechal čakať príliš dlho. Prvú časť prvej kapitoly očakávajte v priebehu dneška.

 

Náš dvojčlenný prekladateľský tím ocení akékoľvek pripomienky k prekladu a zlepšujúce návrhy, preto neváhajte a komentujte! 🙂

 

P.S.: Momentálne nie je v mojej moci urýchliť preklad (blíži sa skúškové obdobie – typicky hektická časť roka), ale ručím za to, že preklad ukončený bude.

Pridaj komentár

