Ako som neodišiel

Práve pred pár dňami sa mi podarilo dokázať, že “aj majster tesár sa občas utne”. A aby to nebolo len tak, dokázal som to tým, že som si zle objednal autobusový lístok na trase Bratislava – Praha.

 

Nuž, stane sa. Ale skutočnosť, že som si lístok Praha –> Bratislava aj Bratislava –> Praha objednal na rovnaký deň, naznačuje veľmi svojský psychický stav. Predsa len, čísla 3 a 5 sa na klávesnici nijak veľmi nepodobajú.

 

Problém je však iný – okrem toho, že som ten lístok zaplatil, samozrejme – a to ten, že všetky moje veci zostali v Prahe, pretože som cestoval naľahko. A tak môj šatník momentálne obsahuje jedno tričko, dve košele, jedny rifle a asi sedem párov ponožiek. To nie je veľmi povzbudivá štatistika, keď vezmem do úvahy, že tu budem ešte týždeň. 😀

 

No nevadí, nejako si poradím. Veď nič iné mi ani nezostáva. Ako často opakujem – “nejako bolo, nejako bude”. Alebo, ako povedal Hagrid: “Čo má prísť, príde, a keď to príde, nejak si s tým poradíme.” (Čo je však mierne odveci; nemyslím si, že kvôli nedostatku ošatenia by som sa mal báť o život 😀 )

 

Ale aspoň mám poučenie do budúcna. A tiež týždeň trvajúce prázdniny. 😉

One thought on “Ako som neodišiel

Pridaj komentár

