Nový komunikačný kanál

V poslednom čase som bol dosť nenápadný, čo sa týka písania sem, na môj blog. Neviem prečo, jednoducho nebolo nič, o čom by stálo za to písať. No dnes sa taká vec našla – otvoril som nový komunikačný kanál medzi mnou a vami, mojimi čitateľmi.

 

Neviem, prečo ma to nenapadlo už skôr. Možno to bolo príliš očividné. A možno som sa na to len nesústredil. No dnes som si uvedomil, že tento blog nedokáže jednu dosť podstatnú vec – nedokáže sprostredkovať bližší kontakt medzi mnou a čitateľmi. Samozrejme existuje tu možnosť vyjadriť svoj názor v komentári, ale to nie je tak celkom ono. Môže sa nájsť mnoho vecí, o ktorých sa do komentárov písať nedá, pretože nesúvisia s témou alebo sú príliš citlivé na to, aby si len tak viseli niekde na internete.

 

A preto som sa rozhodol, že vám, mojim čitateľom, ponúknem možnosť, ako ma kontaktovať priamo – bez nutnosti používať e-mail alebo komentáre. Jednoducho priamy komunikačný kanál autor – čitateľ.

 

V pravej časti stránky sa nachádza tzv. sidebar, ktorý obsahuje rôzne informácie o tomto blogu (archív podľa mesiacov, stránky blogu a pod.). A od dnes sa na konci tohto sidebaru nachádza aj odkaz na stránku, z ktorej ma môžete kontaktovať pomocou IM (instant messagingu). Princíp je rovnaký ako pri používaní ICQ, Skype alebo akéhokoľvek iného klienta pre komunikáciu v reálnom čase. Stačí niečo napísať a odoslať to. A ja môžem jednoducho odpovedať priamo z môjho IM klienta. Jednoduché ako facka (čo ma privádza k otázke: prečo je práve facka považovaná za symbol jednoduchosti?).

 

Jedinou nevýhodou je fakt, že vzhľadom na technické a bezpečnostné opatrenia na blogoch WordPress.com nie je možné umiestniť klienta priamo na stránky tohto blogu, preto vás odkaz presmeruje na stránku, ktorý som vytvoril na inom serveri. No existuje reálna možnosť, že táto funkcionalita časom pribudne a v tom prípade klienta presuniem priamo na tieto stránky.

 

Tak teda, ak máte na srdci čokoľvek, čo by ste si mi priali povedať, no nechcete či nemôžete to napísať do komentárov, neváhajte, a napíšte mi správu. 🙂

2 thoughts on “Nový komunikačný kanál

  1. Žanet

    Ahoj, chcela som sa spýtať či si nečítal knihu od Davida Gibbinsa: Najvzácnejší rukopis.
    Či sa oplatí ju prečítať.

Pridaj komentár

