Koniec knižnej série

Tak sa mi dnes konečne podarilo úspešne dokončiť čítanie knižnej série z pera C. Cusslera. Išlo o sériu popisujúcu dobrodružstvá Dirka Pitta, šéfa oddelenia špeciálnych projektov NUMA.

 

Nejde teda o fantasy knižky, ale o dobrodružné romány, ktoré sa na seba podobajú ako vajce vajcu. Ale keďže som už prečítal niekoľko papierových kusov série, povedal som si, že to prečítam celé a budem mať pokoj. A tak sa aj stalo.

 

Knihy nebudem recenzovať, bolo by to zbytočné, hlavne z dôvodu vzájomnej podobnosti – a práve preto som bol posledný mesiac ticho, čo sa týka kníh. Ale tomu je teraz koniec a ja môžem vyhlásiť, že sa idem zahryznúť do ďalšieho fantasy kúska – trilógie Dark Elf od Roberta A. Salvatoreho. S trochou šťastia sa dostanem k recenzovaniu už v priebehu tohto týždňa.

 

Som celkom zvedavý – svet Forgotten Realms je mi celkom blízky, hlavne z počítačových hier. No, nechajme sa prekvapiť…

Pridaj komentár

