Skúškové? Oficiálne za mnou

Dnes je pre mňa veľký deň. Oficiálne som zavŕšil skúškové obdobie. Je síce pravda, že “normálne” skúškové skončilo už 23.2.2009, no ja som svoju poslednú skúšku úspešne zložil až dnes.

 

Jednalo sa o skúšku z diskrétnej matematiky. Keď sa tak na to pozriem, asi najťažšia matematická skúška. Ani len tá analýza nebola až taká zložitá. No dobre, zložitá bola, ale mal som z nej oveľa lepšie poznámky a tak sa mi aj oveľa ľahšie učila. To isté platí aj pre algebru. Základom učenia sú zjavne kvalitné poznámky – skriptá ani nemám požičané. 🙂 A samozrejme sa do toho vložilo moje šťastie – aj keď som vedel málo, dostal som otázky, na ktoré som nakoniec dokázal správne odpovedať.

 

A tak môžem za prvým semestrom urobiť bodku – veľkú a červenú. Bilancia? Celé spektrum – jednotka z diskrétky, dvojka z princípov a trojky z ochrany informácií, matematickej analýzy a lineárnej algebry.

 

Hurá do druhého semestra. 😀

2 thoughts on “Skúškové? Oficiálne za mnou

  1. Žanet

    Ahoj Marek už asi 3 dni sa rozhodujem či Ti sem niečo napíšem, ale až teraz som sa odhodlala. Ešte nikdy som nič a nikomu na net nepísala. Zaujal ma Tvoj príspevok a tak som si začala čítať Tvoju stránku a komentáre. Veľmi som bola prekvapená, že aj taký mladý muž môže čítať niečo také ako je sága Twilight. Na a keď si napísal, že si videl aj film tak si ma dostal. Vieš ja som to začala čítať asi pred týždňom som asi trošku oneskorená, nikdy som sa o túto literatúru nezaujímala, dostala som sa k nej náhodou. Tvoja recenzia na knihu a následne na film boli neskutočne dobré.
    A držím palce na nadchádzajúci semester. Ak budeš mať čas a chuť odpíš.

Pridaj komentár

