A začína sa nám semester

Tak nejako to už bude – zajtra nám začína letný semester a to znamená, že sa musím vrátiť do Prahy. Po deviatich dňoch nič nerobenia mi to príde ako trest, ale nič iné sa zrejme nedá robiť.

 

Patrilo by sa možno zosumarizovať minulý semester a tiež predvečerom skončené skúškové obdobie. Musím uznať, že prvý semester bol zaujímavý, no až nečakane ťažký – pre človeka, ktorý celú strednú školu preflákal a aj tak prešiel bez problémov to znamenalo celkom nový pohľad na učenie.

 

A aj napriek tomu, že som si povedal, že sa budem učiť priebežne, som si všetko učenie nechal až na skúškové. A tak to aj dopadlo. Z piatich skúšok (matematická analýza, lineárna algebra, diskrétna matematika, ochrana informácií a princípy počítačov a operačných systémov) som dostal známky 3 (MA), 3 (LA), 3 (OI) a 2 (PPOS). Skúšku z diskrétnej matematiky budem mať až v priebehu letného semestra.

 

Letný semester však bude mať aj pozitívum (asi) a to v tom, že budem mať opäť čas čítať a tak sa mi možno podarí priniesť nejaké ďalšie recenzie zaujímavých knižiek – v najbližšom čase by to mali byť knihy z trilógie Inkworld od nemeckej autorky Cornelie Funke. A kto vie? Možno sa mi podarí pokročiť aj v preklade The Seventh Horcrux. Ale nepredbiehajme. 🙂

 

A tak mi asi nezostáva nič iné, ako si povedať “kašli na to”, odísť do Prahy a pokračovať vo vzdelávaní. Ale komu sa chce?

Pridaj komentár

