2008 -> 2009

Tak sme sa dočkali a opäť je tu koniec roka. A možno by sa patrilo obzrieť sa späť a zistiť, o čom tento rok z pohľadu tohto blogu bol.

 

Hneď ako prvé treba povedať, že rok 2008 bol pre moje blogovanie úspešný. Ako inak sa dá nazvať fakt, že práve včera blog prekročil 20 000 návštev od založenia? Ako inak pomenovať to, že za rok tento blog videlo viac ako 16 000 návštevníkov? Ako inak nazvať dennú návštevnosť prekračujúcu 300 návštevníkov?

  

Myslím si, že na taký mladý (založený 28. Júna 2007) a malý (149 článkov za 19 mesiacov) blog je to celkom úspech. Pripojím ešte niekoľko vlastných štatistík:

Rebríček najpopulárnejších článkov:

  1. Stephenie Meyer – Twilight sága, časť 3 – Zatmenie1151 návštev
  2. Eragon a Eldest – audioknihy1084 návštev
  3. Brisingr – recenzia1058 návštev

Mesiace s najväčším počtom návštev:

  1. December – 4309 návštev
  2. November – 2094 návštev
  3. Október – 2069 návštev

Počet komentárov za rok 2008: 223 (niektoré sú odo mňa, ale tých je málo)

Počet e-mailov odoslaných čitateľom ako reakcie na komentáre: 113

 

Tak, číselká máme za sebou a tak môžem prikročiť k druhej časti tohto článku, a tou je poďakovanie všetkým mojim čitateľom. Či už ste na môj blog narazili náhodou, alebo sa sem vraciate častejšie, ďakujem vám. Za to, že ste sa vôbec obťažovali kliknúť na výsledok vyhľadávania, ktorý vás poslal sem. Za to, že ste si prečítali môj článok. Za to, že ste napísali komentár. Za to, že ste v ňom požiadali o informáciu alebo o názor. Ďakujem, pretože to znamená, že tento blog nie je len mŕtvou stránkou, na ktorú ja píšem, ale nikto ju nečíta.

 

Na všetky otázky som sa snažil odpovedať čo najskôr, či už bolo 7:16 ráno alebo 23:47 v noci. Informácie som sa snažil uviesť vždy čo najaktuálnejšie, pokiaľ možno potvrdené z viacerých zdrojov. Snažil som sa nevynechať nijaký komentár, byť zodpovedaným autorom. Pri písaní článkov som sa snažil byť čo najobjektívnejší. Neviem, či sa mi to podarilo, ale záujem čitateľov, váš záujem, ma presvedčil, že tento blog nie je stratou času.

 

A tak mi už nezostáva nič iné, ako naposledy v tomto roku poďakovať. A zaželať vám

 

PF 2009

 

One thought on “2008 -> 2009

  1. Sisa

    naozaj velmi pekny blog, super recenzie… milo ma prekvapilo ze sa ti ako chalanovi pacila twilight saga :)) prajem dalsi uspesny rok, len tak dalej 🙂

Pridaj komentár

