Pražský týždenník – Vianočný špeciál (10, 11, 12)

Dneškom uplynuli práve tri týždne, odkedy som uverejnil posledné číslo môjho “výkazu”. Toto bude posledné vydanie pred Vianocami, takže niekoľko týždňov bude odo mňa pokoj. 😉

 

Tieto tri týždne ubehli (na počudanovanie) celkom obstojne – to znamená, že som nevyrobil žiadny problém, ktorý by som musel naprávať (mám na mysli hlavne školu). Na druhej strane sa niť mimoriadne nestalo, takže je to viec-menej OK.

 

Ešte posledný piatok pred prázdninami nás čakajú dve písomky – diskrétna matematika a lineárna algebra. Som celkom zvedavý, že čo sa z toho vykľuje, lebo obe sľubujú “zaujímavosti”. 😀 A potom už konečne prázdniny. A oddych. A samozrejme neskutočný kopec učenia.

 

Ale nič iné mi asi nezostáva, keďže samo sa mi to dej hlavy nevtlčie. Bohužiaľ. Takže okrem relaxu to budú pracovné prázdniny. S trochou šťastia prejdem skúškami a potom sa budem môcť zase trochu flákať. Dúfam.

 

Takže to najdôležitejšie máme ešte stále pred sebou, ale nič to – ako povedal Hagrid – čo má prísť, príde a keď to príde, nejako si s tým poradíme.

 

Tiež by som mal spomenúť, že som videl Deň, keď sa zastavila Zem (The Day the Earth Stood Still) a celkovo vzaté, nebolo to nič extra. Ďalší film o tom, ako si Američania vyslúžili právo na život, tento raz svojou ľudskosťou. (Možno by som z toho mal lepší dojem, keby som už nedivel ďalšie tri také filmy).

 

A tiež som videl Loveckú sezónu 2 (Open Season 2), ktorá sa mi veľmi páčila. Bolo to vtipné, úderné, malo to iskru. Dobrý film pre milovníkov animovaných filmov a trefného humoru.

 

Tak sa vrhnime do ďalšieho týždňa – idú predsa prázdniny!! 😀

Pridaj komentár

