Čiastočný preklad Brisingru

BrisingrPre všetkých priznivcov Eragona a Saphiry mám dnes (čiastočne) dobrú správu. Jednému z čitateľov môjho blogu (ktorému týmto ďakujem, aj keď neuverejním jeho meno) sa podarilo vypátrať čiastočný preklad najnovšej Paoliniho knihy – Brisingru.

 

Ako ste si možno všimli, projekt fanúšikovského prekladu bol zrušený. Stojí za tým vydavateľstvo Fragment, ktoré si vyžiadalo ukončenie prekladu a zmazanie doteraz preloženého textu. Ako to však s internetom často býva, je veľmi ťažké z neho niečo vymazať, keď už to raz niekto publikoval. Tak sa podarilo zachrániť časť prekladu (aj keď si nie som celkom istý, či ide o preklad z tohto ukončeného webového projektu) Brisingru, ktorú vám teraz prinášam.

 

Kvalita prekladu je dobrá (ale priznám sa, že som ho prezrel len zbežne), nejde teda o žiadny automatický preklad, ktorý vyzerá ako z inej planéty. Preklad obsahuje 19 kapitol z 59, ide teda o dosť krátku záležitosť, ale ja sa držím zásady “niečo je viac ako nič”. Verím, že fanúšikov Paoliniho diela poteší aj neúplný preklad.

 

A tu je sľubovaný odkaz:

RS.com: http://rapidshare.com/files/171102029/Brisingr_preklad.pdf

 

Na otvorenie súboru budete potrebavať Adobe Reader alebo iný, ktorý dokáže prezerať súbory typu PDF.

 

Príjemný zážitok. 🙂

3 thoughts on “Čiastočný preklad Brisingru

  1. regenesis

    Zdravim asi hovorim za all ze ci by nebolo mozne pridat sem dalsi preklad aspon dalsich 19 kapitol …. odpoved moze byt aj na mail … (mail nezverejnený) …. dakujem aj za prvych 19 hned som sa do toho pustil cakam na odpoved …. Wyrda

  2. Mar3ek Post author

    Bohužiaľ, nie je v mojej moci pripraviť doprekladanie. Týchto pár kapitol mi zaslal jeden návštevník tohto blogu, nejde o moje vlastné dielo. Je mi ľúto.
    Je možné, že niekde na internete prekladateľský projekt prežil zásah Fragmentu, ale to bude asi chcieť rozsiahle hľadanie.

Pridaj komentár

