Zaklínač III. – Krev elfů opäť v obchodoch

ZaklinačStalo sa to včera cez prestávku medzi dvomi prednáškami. Ako možno viete, už dlho som sa snažil zohnať do zbierky všetky doteraz vydané časti nového vydania Zkalínača od A. Sapkowskeho. Doteraz moja nekompletná zbierka obsahovala časti 1, 2 a 4, čo predstavovalo (ako si iste domyslíte) vážny problém s kontinuitou príbehu. 😉

 

No včera sa všetko zmenilo. Cez prestávku, ktorá bola výnimočne dlhšia ako mala byť, som nemal čo robiť a tak som si vytiahol počítač, nech pozriem aspoň poštu a možno si niečo prečítam. A ako som si spomenul, že som už dlho neskontroloval stránky kníhkupectiev, či náhodou nedostali znovu Zaklínača III, navšívil som ako prvú istú stránku špecializovanú na knihy žánru fantasy, sci-fi a hororu. A čo tam na mňa nepozerá z úvodnej stránky? Práve obálka Zaklínača III a pod ňou tlačidlo “Kúpiť”. Neváhal som ani chvíľu, okamžite som ho stlačil a vyplnil objednávkový formulár.

 

Ešte ten deň som si bol knižku vyzdvihnúť a teraz odpočíva hneď vedľa mojej ľavej ruky na stolíku. A tým pre mňa nastali Vianoce o takmer dva mesiace skôr – to bolo to jediné, čo mi chýbalo ku knižnému šťastiu.

 

A pre vás všetkých, ktorí by si chceli knižku kúpiť tiež, tu je adresa daného obchodu:

 

http://www.wales.cz

 

Veľa šťastia pri nákupoch. 😉

Pridaj komentár

