Pražský týždenník, číslo 2

Ani sa to nezdá, ale naozaj ubehol ďalší týždeň. Nepriniesol vlastne nič nové – opäť len škola a internát. Jediným pozitívom bola víkendová návšteva Bratislavy a ňou spojený pobyt doma. Na druhej strane som zaznamenal aj udalosti oveľa menej príjemné, či vlastne nepríjemné. Dvakrát za týždeň som musel dávať do poriadku svoj počítač, v druhom prípade dokonca pomocou novej inštalácie.

 

Keď sa na to teraz pozriem, uplynulý týždeň bol naozaj nudný. Chodil som do školy a chodil som zo školy. Učiť som sa neučil, väčšinu času som čítal (čoskoro príde recenzia na druhú trilógiu Davida Eddingsa – Tamuli 😉 ). V piatok som nasadol do autobusu a vydal som sa na prvú “oficiálnu” návštevu Bratislavy – vybral som sa domov. Cesta bola mimoriadne príjemná, alebo by bola, keby som mal kompletné slúchadlá k prehrávaču. Keďže som nemal, bola cesta taká príjemná, ako len môže byť, keď nemáte obe slúchadlá. Domov som prišiel okolo štvrť na deväť.

 

Sobota bola naozaj nabitá. Babka prišla na obed, doobeda som musel riešiť “obchodnú ponuku” jedného bývalého spolužiaka (o tej tu hovoriť nebudem, lebo je mimoriadne svojská), poobede som mal naplánované stretnutie s lokálnou “crew”. Nakoniec to bol veľmi príjemne strávený deň plný zábavy. Jediným problémom bola moja neúspešná snaha oživiť svoj počítač. Ale nič, aspoň som mal dôvod preinštalovať ho.

 

V nedeľu som už vlastne nič nerobil, flákal som sa po byte a pripravoval som sa na opätovný odjazd do Prahy. Ten prebehol možno úspešnejšie ako cesta do Bratislavy, lebo som mal konečne zase kompletné slúchadlá. 🙂

 

A tak som opäť tu a prinášam vám ďalšie číslo môjho Pražského týždenníka. A chystám sa na ďalší týždeň…

2 thoughts on “Pražský týždenník, číslo 2

  1. Arielis

    Pre mna to teda bola velmi radostna sobota vidiet ta 😉 Nabuduce bude tej zabavy este viac 😀 .To s tymi sluchadlami a compom muslelo byt vazne kriticke, ved to su dve najzakladnesie veci 😀 no neviem co by som robila …aspon ze ty si si ten notebook opravil ja by som s nim nepohla 😀 . Predsa len mas iny skill 😉

  2. eranis

    ja neviem ci mam byt urazena alebo co… ale aspon si mi mohol dat vediet ze sa nieco kona…ako netvrdim ze by som bola nadsena z hodiny a pol trvajuceho trmacania sa do tej vasej rezervacie a nehovorim ani ze by sa mi nejako extra chcelo… 🙂 ale vediet si mi mohol dat…mas cierny bod… 😉

Pridaj komentár

