Pražský týždenník, číslo 1

Ubehol prvý skutočný týždeň môjho pobytu v Prahe. Priniesol začiatok školy, ale to sa pravdepodobne dalo očakávať, keďže som tu práve kvôli škole. Ale to mi ani v najmenšom nebráni sťažovať sa, že? 🙂 Tak čo sme za ten týždeň skutočne prežili?

 

Prvý deň ani popisovať nebudem, to už som urobil niekedy pred týždňom. Začnem teda až od druhého dňa. Dalo by sa povedať, že začiatok môjho štúdia je dosť pomalý. Prednášky aj cvičenia boli vedené tak, že sa vždy najprv povedali organizačné záležitosti, potom sa prešlo k tomu, čo sa bude učiť, a v prípade cvičení sa potom riešilo niečo, čo malo s daným predmetom len okrajovú súvislosť (veď sme ešte nemali nič prebraté) – väčšinou nejaké viac-menej logické úlohy.

 

Treba ale priznať, že väčšina vyučujúcich sú veľmi príjemní ľudia so zmyslom pre humor, čo som naozaj nečakal. Nejako som si spájal predstavu univerzitného profesora s obrazom šedivého pána, ktorý zo seba vychrlí obrovské množstvo informácií. Táto predstava očividne neplatí. Našťastie.

 

Čo sa týka jednotlivých predmetov, tak to sa ani vyjadrovať nebudem, lebo to nemá zmysel. Fakt sme zatiaľ nič nerobili. Teda nič veľmi produktívne.

 

V živote na intráku je to podobné. Jedinou naozaj veľkou udalosťou je príchod môjho spolubývajúceho. A inak len samá nuda. No čo, treba dúfať, že sa to zlepší. Na druhej strane to má aj výhody – mám čas na čítanie. Zatiaľ. Keby to tak vydržalo čo najdlhšie.

 

Asi najväčší zážitok mám práve z dneška. Idem domov zo školy (konečne!) a na tretej zastávke sa pokazí električka. Ako inak, že!? Veď prečo nie, keď môže? Tak som jak šašo šliapal domov asi ďalšiu pol hodinu. Neskutočné.

 

Tak teda toto sú moje dojmy z prvého aktívneho týždňa v Prahe. See you next week. 🙂

Pridaj komentár

