Zajtra to vypukne

Zajtra mi začína školský rok. Už som istý čas v Prahe, ale doteraz to bola skôr taká dovolenka – žiadne povinnosti, len voľný čas. Od zajtra sa to však pravdepodobne zmení. Je to asi celkom jasné. Ale zmena to bude aj tak.

 

Za tento (takmer) týždeň som vlastne nič nespravil. Flákal som sa a zvykal som si na nové prostredie. Bolo treba zistiť mnohé veci – ako sa kam dostať, kde sú menzy, aké obchody sú na blízku. Jednoducho veľa roboty. Ale asi to stojí za to. Zajtra teda začnem chodiť na vysoký školu. Je to vtipné, ale zahajujem semester plaveckou skúškou – musím za istý čas odplávať sto metrov. Celkom veselá skúška. Som len zvedavý, ako dopadne. Možno sa utopím. A možno doplávam až do suezského prieplavu. 😉

 

Tento týždeň som teda trávil voľne – veľa som čítal, veľa som pozeral seriály. Veľa som jedol (keď bolo čo). Teraz sa pripravujem na iný režim – na režim náučný. Snáď to vyjde. A možno aj prejdem semestrom. 😉

Pridaj komentár

