Leaving tomorrow. Ready? Not quite…

Zajtra to príde. Odchádzam. Smer Praha. Opúšťam zabehnutý (a pohodlný) spôsob života. Stávam sa samostatnou jednotkou – sám za seba. Odchádzam. Nechávam väčšinu známych za sebou – rodinu, priateľov, spolužiakov. Budú mi chýbať. Všetci. Budú iní ľudia, iné problémy, iní radosti. In other words: iný život.

 

Cítim sa na to? Pravdepodobne áno. Som na to pripravený? Asi nie. Or rather… I’m as ready as I will ever be. No nič to – ten most prekročím, keď k nemu prídem. Dúfam, že ho za mnou nespálite, vy, všetci, ktorých tu za sebou zanechám. Pretože ja sa vrátim! A budem sa vracať. Možno nie pravidelne, ale isto. Ako sa pes vracia do svojej búdy, lebo tento život, to je moja búda. A ja sa jej nebudem vzdávať ľahko, takže sa neradujte – mňa sa tak ľahko nezbavíte… 😉

One thought on “Leaving tomorrow. Ready? Not quite…

Pridaj komentár

