From Pru to Mar3ek… and back

Dnes mi prišiel od jednej kamarátky ( zdar Pru 😉 ) veľmi nečakaný mail. Pru sa zrejme v noci veľmi nudila a tak narýchlo naškrabala (hm, v jej prípade doslova) báseň. Relatívne krátku, no autobiografickú. Ja by som ju nazval “Óda na dlhoročné priateľstvo”, Pru ju nazvala “Rátam s tebou”.

 

Rátam s tebou

by Pru

 

Ruch veľkomesta, autá, zhon, sebavedomá žena kráča,

privierajúc sklíčka pamätá na svoju cestu.

Bol si so mnou, keď som bola malé mača,

v hodine núdze si mi hodil záchrannú vestu.

Keď som na turistikách lapala dychom,

či zdolávala indiánske testy…

UFO, medveď, ja zakríknutá tichom,

teraz doháňam staré resty. 🙂

Zastavený vlek, v očiach kríže,

nieto ešte zísť ten kopec…

Ty si neváhal rozbehnúť lyže,

nebál si sa vôbec?

V angličtine si nielen na kurze doma,

vedeli to diskety 🙂 i počítač.

Odkiaľ sťahuješ takú dobrú hudbu, doparoma?

Za knihy hovorí Zaklínač.

Vždy som pri tebe mohla byť sama sebou,

či Lea- zlodej, ponorená v hĺbkach fantasy.

Aj keď ideš do Prahy rátam s tebou,
spolu s Čiernym Petrom v bubnových výškach extázy! 🙂

 

Týmto textom chcem Pru poďakovať a uistiť ju, že aj keď do tej Prahy odídem, pre ňu (a všetkých ostatných, ktorí si to odo mňa zaslúžia) som stále tu, nech potrebuje čokoľvek.

3 thoughts on “From Pru to Mar3ek… and back

Pridaj komentár

