Ako som zohnal nezohnateľné

Už dlho (vlastne už od Vianoc) sa snažím pozháňať kolekciu A. Sapkowskeho Zaklínač v novom (hardcover) prevedení. Problém tkvie v tom, že som nákup odkladal a odkladal až do bodu, keď bola väčšina nákladu vykúpená. Podarilo sa mi síce zohnať knihu Zaklínač 4 – Čas opovržení, ale časti 1 až 3 boli totálne rozobraté. A za pol roka som neobjavil ani jeden exemplár.

 

O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď mi kamarátka povedala, že v istom obchode v Poluse videla jeden kus Zaklínača 1 – Poslední přání. Tak som si to poznamenal do pamäte a dúfal som, že sa tam dostanem včas, najlepšie aj s peniazmi. 😉

 

A práve pred piatimi dňami sa taká situácia naskytla. Šiel som do Polusu do práce, ale prišiel som tam s polhodinovým predstihom, a tak som zašiel do daného obchodu. Postavil som sa k polici s knihami a tvrdohlavo som začal prechádzať knihy pohľadom zľava doprava, odhora až dolu. A čo nevidím? Leskne sa tam červená obálka s nápisom A. Sapkowski – Zaklínač 1 – Poslední přání. Okamžite som schytil knihu, aby mi ju náhodou niekto neuchytil pred nosom 😀 a pobral som sa rozhodným krokom k pokladni. Vysolil som tam 419,- Skk a odniesol som si jednu z tak dlho hľadaných kníh, patriacich medzi fantasy skvosty.

 

Aké ponaučenie z toho plynie? Viac očí viac vidí a čím viac ľudí sa do pátrania zapojím, tým pravdepodobnejšie je, že to nakoniec vypátrate. Takže som opäť o niečo bližšie ku kompletnej Zaklínačskej zbierke. 😉

 

P.S.: Ak niekto náhodou videl v Bratislave v predaji knižku Zaklínač II – Meč osudu alebo Zaklínač III – Krev elfů, dajte mi prosím vedieť. 🙂

 

(EDIT)

 

Zaklínač II je opäť v predaji, vyšla pripravovaná dotlač. A trojka má podľa najnovších informácií nasledovať.

Pridaj komentár

