Nohy? Au!

Včera som absolvoval prvý pracovný deň v istom bratislavskom obchodnom centre. Veľmi neprezieravo som si napísal zmenu na čas 10:45-22:15. VEĽMI neprezieravo. Poviem vám rovno, že 12 hodín stáť, nemôcť si sadnúť, nemôcť sa najesť, nemôcť sa napiť a čakať na kolegu, ktorý príde o 16:30, je na samovraždu.

 

Inak sa to ani nedá povedať. Človek nezvyknutý na permanentné státie pocíti po štyroch hodinách úžasnú porciu bolesti. Liek? Sadnem si. A keď to nejde? Stojím ďalej. Presviedčam sa, že to vlastne ani veľmi nebolí. Pomáha? Nie. A koľko ešte času? ČO?? 7 hodín? No to ma podrž. Alebo radšej posaď.

 

Nakoniec už som rátal každú minútu. Ešte 36. Potom ešte 21. 13. 5. Konečne!! Môžem ísť domov. Veď v trolejbuse si sadnem.

 

Nuž, nak na to by som sa veľmi nespoliehal – spoje plné ako v špičke. Ako naschvál.

 

No nič, dáme si teraz pár dní relax (hlavne bedrovým kĺbom) a poučili sme sa, takže nabudúce si dvanásťhodinovú zmenu nedáme. Ach.

One thought on “Nohy? Au!

  1. eranis

    zopakujem len stare zname – clovek sa uci na vlastnych chybach…:)
    tak zelam do buducna aby si sa uz velmi ucit nemusel:)

Pridaj komentár

