Dva týždne… a potom?

Presne toľko nám zostáva do začiatku ústnych skúšok dospelosti. Niektorí už sa aj učia 😉 a väčšinu už začína gniaviť stres. Predsa len, pri predstave, že o dva týždne sa rozhodne o rýchlosti rozvoja vášho budúceho života, vám asi tiež nebude všetko jedno.

 

Maturitné rozvrhy sú rozdané, kalendáre popísané. Jediná pripomienka: ako je možné, že niekto môže mať v jeden deň tri predmety, z toho dva sú angličtina a nemčina?? Aby sa to neplietlo, že? Alebo aby to nebolo také jednoduché?

 

V každom prípade, ja som spokojný. V jeden deň matematika a informatika, ďalší deň slovenčina a nakoniec angličtina. Čo viac by som si mohol priať? Možno aby som nemusel maturovať vôbec. 😉

 

Teraz už len zostáva to “najjednoduchšie” – uviesť teóriu do praxe a umožniť komisii, aby ma nechala prejsť. A mohli by mi sem-tam dať aj nejakú tú prijateľnú známku, nie? 😀

2 thoughts on “Dva týždne… a potom?

  1. Dar2

    dúfam, M, že ty nestresuješ:)
    načo aj, že? 😉

    a tiež mám 3 predmety v jeden deň, aj keď… “len” angličtinu a slovenčinu z jazykov… ale… tiež J. nezávidím:)

Pridaj komentár

