Pokračovanie dnešné

Dnes pokračoval príbeh včerajší. Uzatváranie známok z fyziky pre momentálne platný štvrťrok u pani profesorky K. pokračovalo druhým kolom na fyzikálnych praktikách. Nakoniec to dopadlo prijateľne pre drvivú väčšinu mojej skupiny.

 

Druhá hodina – fyzikálne praktiká, dnes pre majoritu triedy najpodstatnejšia hodina. Z jednoduchého dôvodu – keď nechcete byť neklasifikovaní, musíte odpovedať. Ľudia to dokonca vzali celkom vážne a niektorí sa dokonca aj učili 🙂 . Tesne pred začiatkom hodiny sme sa dozvedeli, že pani profesorka dnes skúša zaujímavým spôsobom – vyber si, čo chceš povedať a povedz to. Pani profesorka začala listovať svojím vševediacim blokom a začali padať mená. Samozrejme, prišlo aj na mňa.

 

Tak som sa k tabuli postavil spolu s ďalšími tromi slečnami. Bolo nám povedané: “Môžete si vybrať tému, ale tak, aby ste nemali dvaja to isté.” A slečny sa začali dohovárať kto čo chce, a keď sa obrátili na mňa, že čo chcem ja, tak čo mi iné zostávalo, len povedať, “mne to je jedno”? Veď som sa to učil, tak by som z toho mal vedieť všetko aspoň na nejakú tú dvojku. A za tento môj výrok som bol pani profesorkou označený za “gentlemana”, aj keď neviem, kde sa to malo prejaviť. 😀

 

Tak slečny začali jedna po druhej odpovedať, odpovede boli krátke, takže som si dlho nepostál, a bol som na rade. Tak som začal rozprávať o hmotnostnom úbytku, napísal som na tabuľu dva vzťahy a nakreslil dva grafy. Neodpovedal som ani päť minút, a bolo hotovo. A najlepšie z toho celého bolo, že pani profesorka za celú moju odpoveď ani nezdvihla pohľad od svojho bloku. Skoro to vyzeralo, že ma ani trošku nepočúva. No nič, hlavne že som to povedal a mal som pokoj.

 

Deň sa potom dosť vliekol. Nemčina bola voľná (nematuranti už s nemčinou skončili), slovenčina bola voľná (lebo pani profesorka ochorela), geografia bola voľná (lebo človek, ktorý mal mať dnes referát, nebol prítomný). Nasledovala dvojhodinovka informatiky, kde som si pekne posedel (lebo prácu som mal hotovú od minula) a sledoval som, ako sa mi každých 15 minút reštartoval počítač. Veľká sranda. 😀 Aspoň že ma to neobmedzovalo v práci, keďže som žiadnu nemal. 😀

 

A tak sa dá povedať, že sme s fyzikou pre tento rok skončili. Treba priznať, že úspešne. Bodaj by to tak dopadlo aj s inými predmetmi (najlepšie s maturitnými). 😉

Pridaj komentár

