Zbytočný ako sklenené kladivo

Tak vyzeral dnešný deň na Gamči. Asi tak celý deň trvajúce nič nerobenie. Písomky boli, jasne, ale to tiež nie je žiadne “vzrúšo” – sedieť nad svojím (niekedy aj cudzím) papierom a hypnotizovať ho, aby sa zľutoval a prezradil vám správne odpovede. Alebo aby sa vyplnil sám. 😀 Ani v najmenšom to nefunguje.

 

Začalo to hneď z rána jednou z tých Najzbytočnejších (správne – s veľkým N) hodín, čo kedy slovenské školstvo vymyslelo – seminár zo slovenského jazyka a literatúry s pani profesorkou Brunhildou (jasne, že to nie je jej pravé meno). Dvojhodinovka bez zmyslu, doplnená písomkou z druhej vlny slovenského realizmu a monotónnym výkladom. Lahôdka. Písomka bola, na počudovanie, celkom ľahká (čo sa u p. prof. Brunhildy nestáva zase až tak často). Ale celé by sa to dalo aj tak nazvať len “nuda na druhú”, v matematickom zápise (nuda)².

 

A pokračovalo to ďalšou delikatesou, nazývanou nemčina, ktorá je pre mňa asi taká zaujímavá, ako ryžový nákyp tri týždne skladovaný v nevetranej miestnosti pri teplote 28°C a vlhkosti vzduchu 98%. A k tomu všetkému ešte nemčinu neznášam (robí mi zle na pleť 😉 ). A opäť, ako príloha k zmienenému nákypu, písomka. Záverečná a posledná, označená písmenom Ω. Napísal som, čo som mohol (zvyšok som napísal tiež, len s tým rozdielom, že som len čisto hádal). Po tejto písomke už o nemčinu ani nezavadím. Konečne! 🙂

 

A nasledoval predmet, ktorý je použiteľný maximálne tak na doháňanie zameškaného nočného spánku alebo konzumáciu desiatej, prípadne učenie sa niečoho produktívnejšieho. Predmet s nádhernou skratkou. NOS, podskupina filozofia. Opäť zbytočnosti. Jednoducho nemám vzťah k učivu zahŕňajúcemu Nietzcheho, Marxa a podobné individuality a ich názory o svete a živote v ňom. Tak sme si posedeli a ku koncu hodiny som už mal pocit, že asi zomriem od nudy.

 

Doslova ma ubila predstava, že po tomto všetkom mám mať ešte angličtinu. Zhodou okolností, angličtina ako jazyk mi je blízka. Ale angličtina ako predmet je na Gamči plytvaním času. Obzvlášť v našej triede. Tak sme si presedeli a predýchali ďalších 45 minút svojho života. Asi v strede hodiny som dostal úžasný nápad – mal som pocit, že porodím. Baklažán. Takú tú fialovú zeleninu. No nestalo sa. Asi našťastie. 😉

 

Posledná hodina bola telesná. Asi jediná hodina, na ktorej som dnes niečo robil. Prvá a posledná. Stolný tenis ako prostriedok odreagovania. Trochu to pomohlo.

 

A zhrnutie? Ťažko “odveci” deň. Zbytočný. Veľmi. Ako kladivo. Ako sklenené kladivo…

7 thoughts on “Zbytočný ako sklenené kladivo

  1. Arielis

    Wau. 😀 no 😀 . Par okamihov z toho tvojho i poznam 😀 . Super je , ze nestracas zmysel pre humor 😀 😀 . treba to asi ..pretrpiet 🙂

  2. džonica

    a jakto ze si nespomenul, ze som dosla chora do skoly? 😀 sak toto co ma byt mar3ek, ja ze ty sa vzdy tesis a dneska som mala este taky eroticky hlas…ja som prave dneska zistila krasnu novinku….ja som musela byt v minulom zivote Bozena Slancikova – Timrava, alebo aspon ta jej pochaba studna, ale ja neveim chcela by som s nou raz kravy popast a Pala Rocka odchovat

  3. džonica

    chcela by som podakovat vsetkym mojim spolusediacim a emotivno – empatickym ludom s vysokym EQ o IQ si radsej netrufam hovorit 😀 , ze ma vcera poslali domov… som im velmi vdacna a preto vam donesiem vo stvrtok v skumavke svoj prvy vychranuty chrachel dnesneho rana 😀

  4. Mar3ek Post author

    Tak to si ceníme. Ale len v tom prípade, že to bude zabalené v dokonale vzduchotesnom puzdre a viditeľne označené logom a nápisom “Biohazard”. 😀

Pridaj komentár

