Pozvánka

Pozvali si ma. No, to vlastne nie je nič zvláštne, vzhľadom na to, že som sa tam prihlásil na základe vlastnej slobodnej vôle. 🙂 Hovorím samozrejme o pozvánke na prijímačky na vysokú školu.

 

To je úplne bežné. Čo ma zaskočilo, bol dátum konania inkriminovanej skúšky. Že vraj sedemnásty apríl. “Prosím? To myslíte vážne?” Asi by som nemal byť zaskočený. Veď keby som si skontroloval stránku fakulty, vedel by som. Ale ja som si ju nepozrel, takže som zostal stáť v šoky s tým, že o tri týždne budem prechádzať procesom výberu. 🙂

 

No nič, nejako bolo, nejako bude. Rozhodne sa 17. apríla.

Pridaj komentár

