Huráááááá

A je to tu! Konečne sme sa dočkali prázdnin. Teda, väčšina školopovinných ľudí sa dočkala prázdnin.

 

Maturanti (ako napríklad ja) majú aj cez Vianoce čo robiť. Bohužiaľ. Napríklad naučiť sa celú preromantickú a romantickú literatúru. Alebo šesť maturitných tém z angličtiny. Alebo vypracovať na seminár úlohu z informatiky. A pri tom všetkom by som ešte chcel oddychovať a čítať a hrať Dračí Doupě. No, asi sa budem musieť rozkrájať, lebo toto sa za dva a pol týždňa stihnúť nedá…

2 thoughts on “Huráááááá

  1. Arielis

    Hi tu radost zdielam tiez:) yup yup
    veriiim ze to zvlaadnes 😉 i ja by som sa mala daco ucit ale este mam cas…. a ten dracak no ten by mohol byt 😉 dajak to das 😉 i trust you 🙂

  2. pru007

    Ja viem mal si toho moc ale aj tak diky za ten drd:) inak by som uz mala taky abtsak ze by som hrala sama so sebou coz by nem dopadlo dobreee:) Diky !:)

Pridaj komentár

