A je to za nami

Tak, je 25.11.2007 13:32. Niekoľko hodín po ukončení našej stužkovej. Celá akcia by sa dala pomenovať len jedným slovom: úspech!

 


Začalo to síce všetko mierne v strese – kde sú všetci, už tu mali byť, kde je program, čo povieme DJovi a podobne. A je pravda, že sa to začalo s miernym meškaním – asi 30 min. Ale odvtedy išlo všetko ako po masle. Nástup, príhovory, stužkovanie a šerpy, prípitok. Večera. A po nej program. A ten sa veľmi podaril.

 

Začiatok som uvádzal ja (spolu s VeVerkou 😉 ). Nasledovali Zvonky štěstí v podaní Milana a Inky. Divadlo Popoluška sa podarilo na jednotku – ľudia sa bavili. Vlastne, bolo by zbytočné celé to tu popisovať. Stručne a jasne – celý program sa vydaril. Nedržal sa síce presne predstavy, ale to si nikto nevšimol 😀 Proste sme to zvládli – ocenil to dokonca aj pp Danko – vyjadril sa, ze to bola najlepšia stužková, akú kedy videl. A to už niečo znamená.

 

Po skončení programu sa pristúpilo k voľnej zábave – tu sa vyznamenal DJ, ktorý hral “to pravé”. Bolo vidieť, že sa vo fachu vyzná. S ukončením programu sa tiež začalo niečo iné – pitie, ako ináč. 😀 Po pár hodinách sme mohli vidieť jedného nemenovaného príslušníka nášho ročníka (no nie triedy!), ako ledva stojí rovno, o samostatnom pohybe ani nehovoriac. Ale tak, to k tomu zrejme patrí.

 

Bola to srandička. A o týždeň nás čakajú “dozvuky” 😉

 

Stužková

6 thoughts on “A je to za nami

  1. milan

    ………život vraknučana………no tam by som nechcel žiť, chodil som tam do školy a stačilo. Inač maš dobru stranku…bývam síce blízko vrakune ale vyhýbam sa jej 😦

  2. pru007

    Hmm, keby som ja mala este raz stuzkovu tak by som sa tusim nehala inspirovat titanicom (pockaj brrr radsej ne, nahodou by bol inkriminovani …… alebo spolusediaci leo a to by som dobrovolne skocila cez palubu:)) Vydarena stuzkova, vydarene video mate, no vobec neziarlim;)

Pridaj komentár

