O myšiach a ľuďoch

Na dnes vychádzalo predstavenie O myšiach a ľuďoch v novej budove SND, na ktoré sme si pred niekoľkými týždňami objednávali lístky – veď kúsok kultúry neuškodí 🙂 . Celkom som sa tešil, lebo do divadla sa človek zas každý druhý deň nedostane.

 

Predstavenie malo začať o 19:00, tak som sa navliekol do svojho nového obleku (na stužkovú 😀 ) a tesne pred šiestou som vypadol z domu. Na miesto som samozrejme dorazil o pol siemdej, a tak trochu som čakal, že niekto príde aj skôr ako za 10 sedem. No, moje očakávania boli márne. Ale samozrejme – koho som tam nevidel ako prvého zo školy – baraniu hlavu blonďatú (veď ako inak, že? 😀 )

 

Gamča mala zrejme rezervovaný celú “lóžu” – jedna časť hľadiska bola čisto o Gamčákoch. Samozrejme bola úplne na boku 😉 . Predstavenie začalo asi o sedem nula dva a trvalo asi do trištvrte na desať. Napísal ho John Steinbeck, ale dej tu vykladať nebudem – prečítajte si to. Bolo to celkom zaujímavé, ale bolo by ešte biac, keby som dej už nepoznal naspamäť, ale tak čo. Aj tak to bol umelecký zážitok.

 

Po skončení sa zhromaždený gamča-dav nejako rýchlo roztratil – žiadna afterparty (nie že by som sa tam chystal ísť, aj keby bola 😀 ). Asi viete, aké to je, keď máte ísť domov z mesta sami. Našťastie som sa tomu vyhol – Fishina mala namierené rovnakým smerom ako ja – a bola na mňa taká dobrá, že mi dovolila pridať sa k nej 🙂

 

Domov som prišiel asi o štvrť na jedenásť – a šmýkal som spať – na druhý deň malo byť na nultej hodine skúšanie z anglického seminára a chcel som byť vyspatý… Nie že by to nejak pomáhalo 😀

3 thoughts on “O myšiach a ľuďoch

Pridaj komentár

