An Door alebo lyžovačka v ťahu?

V škole sa chystá lyžovačka – pre tretí a štvrtý ročník prednostne. Mali sme na rozmyslenie týždeň a mohli sme nosiť zálohu. Ja som bol rozhodnutý ísť – už len pre to (ale nie len 🙂 ), že je to posledná školská akcia. A tešil som sa, že si to tam užijem s pár spolužiakmi (a spolužiačkami). Problémy sa začali, keď sa chceli zahlásiť ľudia z našej triedy (ja už som mal zaplatenú zálohu) a dostali od pána profesora Ándora (an door) odpoveď, že je už všetko obsadené.

 

Keď som sa toto dopočul, tak som skoro spadol zo stoličky doma za compom (cez ICQ). Najprv mi povie, že zoberie prednostne štvrtákov a potom toto zadre! Koniec!! Je síce pekné, že mnohí si už zaplatili zálohu, ale keď je týždeň na rozmyslenie, tak je týždeň na rozmyslenie a nie na napĺňenie zájazdu, nie? A kvôli takejto kravine tam pôjdeme len dvaja?? To nie, tie miesta sa musia uvoľniť, inak ani nemá cenu tam chodiť…a keď nemá cenu tam chodiť, tak sa môžem odhlásiť, nie?

 

Tak mi nezostáva nič viac, než čakať na to, že sa pošťastí a niektorí z tých nižšie-ročníkových (ktorí budú môsť ísť aj budúci rok) sa odhlásia, budú môcť ísť naši…

One thought on “An Door alebo lyžovačka v ťahu?

  1. Arielis

    Joj to teda dufam ze sa ti mali uskromnia a pojdu o rok co si myslia? ale ja som mala daco podobne s Francúzskom i ked ja uz mam definitvne z nejdem 😦 lebo je plne 😦 co uz .. ale hadam to tebe vyjde 😉

Pridaj komentár

