Seminár zo slovenčiny

Hm, mám za sebou prvú hodiny seminára z jazyka slovenského. Minulý rok som sa naň prihlásil, lebo som nevedel, aký si mám dať posledný (rozumej štvrtý) seminár, keď sú “len” štyri maturitné predmety. A ako vidíte, nič lepšie sa mi nepodarilo vymyslieť.

 

Ale zrejme som spravil dobre, pretože keď som si dnes pozrel rozsah maturitných tém (vypracovaných), skoro som neveril. Také kvantum, to by malo byť trestné, a nie aby to ešte aj skúšali. Ako vidno, čaká ma (a vlastne všetkých gamčákov – maturantov) skutočne veľa, veľa, veľa učenia.

 

Všelijaké ľudové slovesnosti a slovenské barokové literatúry, traste sa!! Máte nás na krku… Alebo my vás? 😉

2 thoughts on “Seminár zo slovenčiny

  1. eranis

    hehehe.ked sa ti bude zdat ze mas doma malo papiera na palenie, daj vediet a ja ti nejake tie dalsie vypracovane otazocky posuniem 🙂

Pridaj komentár

