A finito…

… prázdninám. Áno, čas sa nám (vraj) nevyhnutne blíži k prvému dňu školského roka 2007/2008. Pripomeňme si teda minútou ticha prázdniny zomierajúce v hlavách tisícok školopovinných detí…

 

(60…58…57…56…55…54…53…52…51…50……4…3…2…1)

 

… Tak, to by stačilo. Možno, že by stačilo aj pol minúty. A zrejme sa nájdu aj ľudia(?), ktorí nepotrebujú ani len 2 sekundy ticha za prázdniny. V každom prípade, škola je škola a vďaka pani M. Terézii do nej chodiť musíme, tak prečo to nerobiť s radosťou (aspoň trošku, no 🙂 ). Berte to tak, že niektorí (ako napríklad ja) majú pred sebou maturitný ročník – to zvykne zdvihnúť náladu. A pozrite sa na to z tej lepšej stránky – čím viac času v škole strávite, tým menej ho ešte budete musieť stráviť v spoločnosti tých otravných spolužiakov.

 

Mimochodom, škola má aj svetlé stránky (vraj) – napr. pekné spolužiačky/spolužiakov? 😀

 

A tak, ako povedal jeden chlapík s kozou briadkou – učiť sa, učiť sa, učiť sa…

4 thoughts on “A finito…

  1. Arielis

    Njn škola. Drahá škola. Keďže musíme neni čo riešiť. A naozaj optimizmus a radosť nachádzam v spolužiakoch , teda skôr len v kamarátkach / toch 🙂

  2. pru007

    Hovor mi daco o maturitnom rocniku a peknyx spoluziakox a spoluobyvatelox skoly! :))
    Neuveris,ale 4.rocnik ti ubehne najryxlejsie zo vsetkyx. Ani sa nenazdas a budes za plotom! Aaaaax, tak by som si to s tebou vymenila a prezila vse okrem matury este raz 🙂 A ked si predstavim ze tento rok sa ja budem muset v ramci Dejin vzdelavania dospelyx ucit povinne o tom typkovi s tou briadkou a Marii Terke je mi nagrc 😦

  3. Mar3ek Post author

    Neuveríš, ale uverím 😀 Ja by som si zase rád s niekým vymenil prvý ročník a lyžiarsky. A držím palce so súdruhom L. 😉

Pridaj komentár

