Počasie? – Večný problém

Ku koncu prázdnin odkiaľsi prišla iniciatíva (od niekoho z triedy) zorganizovať chatu. Celkom fajn nápad (o to lepší, že tieto prázdniny stáli fakt za nič). Z nadšením som sa rozhodol, že prídem, ale…

 

… potom som si pozrel predpoveď počasia na dané dni. Hrôza. Dážď, nočná teplota 12 stupňov Celzia (v Bratislave). A keďže dané miesto je vo Sv. Juri a v podstate v lese, ešte chladnejšie (môj tip? – asi tak 10°C). Akosi ma to nadšenie prešlo. Nie že by som nechcel vidieť ľudí, ale tieto podmienky sa mi nepozdávajú. Takže z mojej účasti nebude nič.

 

Tu sa prejavuje ten najdôležitejší, všeovplyvňujúci a večný zákon prírody – Zákon schválnosti. Celý týždeň svieti slnko, v noci je teplo že sa nedá poriadne vyspať, ale akurát dva dni, cez ktoré sa mala konať chata, má liať!! Jedného (alebo aj dvoch 🙂 ) aby z toho porazilo. Ono to vyzerá, ako keby malo už aj to počasie vlastný rozum – a mimoriadne zákerný alebo škodoradostný (stačí sa pozrieť na počasie vo svete).

 

P.S.: Dokonca som sa dozvedel, že chata sa možno nebude konať vôbec, lebo účastníci odmietajú jeden po druhom. Náhoda?

2 thoughts on “Počasie? – Večný problém

Pridaj komentár

