Veľmi produktívna cesta

Keďže sa nám približuje štart školského roka (bohužiaľ 😦 aj chvalabohu 🙂 ), mal som si ísť dnes vybaviť električenku. Tak som sa o 10tej obliekol, nasadil slúchadlá a zapol La4 – Panoptikum. Prišiel som na zastávku, kde som čakal na trolejbus. Po desiatich minútach čakania mi bolo jasné, že “môj” trolejbus vynechal (a to som čakal na štvrtej zastávke trasy!!), lebo už všetky ostatné spoje išli (jeden dokonca 2x). Tak čo, La4 hral, slnko svietilo a ja som čakal ďalej. Po ďalších desiatich minútach konečne prišiel môj spoj – nastúpil som a viezol sa.

 

Trolejbus sa úspešne cestou nepokazil (našťastie) a tak som za 25 minút vystupoval na konečnej. Išiel som si nechať potvrdiť doklad o návšteve školy (ktorý som si pred odchodom vyplnil) – to zabralo asi tak 2 minúty. Odtiaľ som sa pešo prešiel do pobočky Bratislavského dopravného podniku a nechal som si obnoviť platnosť čipovej karty To zabralo asi 7 minút (aj s cestou, vybavovanie samo o sebe – 2 min).

 

Odtiaľ som sa kúsok vrátil na zastávku a čakal som na spoj, čo by ma hodil domov. Autobus skutočne prišiel (dokonca aj na čas) a ja som sa viezol domov. Do bytu som dorazil o pol dvanástej.

 

Takže keď to tak počítam, mám celkom slušný pomer:

Doba vybavovania : Doba cestovania = 4 min : 1 hod 26 min.

 

Ešteže takto nevyzerá priemerný deň bežného človeka. Inak by sme za každú minútu vybavovania (čohokoľvek) museli cestovať 21 a pol minúty. A to nevyzerá ako vysoká produktivita.

5 thoughts on “Veľmi produktívna cesta

  1. pru007

    Tomu ver, ja si zas neviem predstavit uz ze by neexistovali mp3! Kokoos, keby som mala v buse furt len vnimat nevrle pohlady gerontofilie, reci upotenyx bezdomovcov, no proste brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 🙂

  2. Mar3ek Post author

    Tak to radšej ani nie, vďaka. 😀
    Náhodou by som zistil, že je to ešte oveľa viac ako som čakal a čo potom? Musel by som si kúpiť auto. 🙂

  3. Mar3ek Post author

    Ja by som tou električkou aj chodil, len škoda, že odtiaľ, kde bývam, električky nechodia. Musel by som prestupovať.
    Mám smolu. 😀

Pridaj komentár

